Beaver
Administrator

Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Driving home for Christmas
|
Wysłany: Śro 17:43, 18 Kwi 2007 Temat postu: REGULAMIN FORUM |
|
|
Regulamin forum pualifestyle.fora.pl
I Rejestracja
S1. Użytkownikiem forum może być każda osoba, która przejdzie proces rejestracji opisany w I S2.1-S2.5
S2.1 Osoba, która chce być użytkownikiem, musi zaakceptować Warunki Rejestracji dostępne pod adresem http://www.pualifestyle.fora.pl/profile.php?mode=register i następnie zarejestrować się na forum, wypełniając formularz dostępny po kliknięciu na link: "Zgadzam się na te warunki"
S2.2 Kolejnym krokiem jest przesłanie e-mail'a (w temacie wpisując: "Rejestracja, data rejestracji, swój nick na forum", np. "Rejestracja, 19.04, ciapke") na adres administratora, tj. [link widoczny dla zalogowanych], w którym użytkownik odpowie na następujące pytania:
1. Ile masz lat?
2. Skąd dowiedziałeś się o tym forum?
3. Dlaczego chcesz być użytkownikiem forum?
4. widzisz ładną dziewczynę na przystanku, co sobie myślisz?,
5. jak poderwałbyś dziewczynę, która jest super ubrana i super pewna siebie na imprezie w klubie?,
6. usunięty
7. dlaczego chcesz uwodzić kobiety?,
8. co czujesz, gdy odrzuca Twoje zaloty piękna dziewczyna, a co gdy średnia?
9. Uzasadnij w 2-3 zdaniach, dlaczego warto Cię przyjąć na forum?
10 Jak wyglądał ostatni lub jeden z ostatnich podrywów w Twoim wykonaniu?
S2.2.1 [Zniesiony]
S2.3 Jednej osobie przysługuje tylko jedno konto
S2.4 Nazwę konta można zmienić tylko jeden raz, wymaga to skontaktowania się w tej sprawie z administratorem forum i podać powody chęci zmiany nazwy konta
S2.5 Akceptacja niniejszego regulaminu jest warunkiem niezbędnym, aby stać się pełnoprawnym użytkownikiem forum (czyli posiadać uprawnienia opisane w II S1.1-S1.6)
S3. Maksymalny rozmiar prywatnego obrazka w profilu użytkownika (avatara) to 250x250 pikseli. Nieprzestrzeganie tego przepisu jest nagradzane ostrzeżeniem przez administratora
II PRZEGLĄDANIE FORUM, PISANIE POSTÓW, OSTRZEŻENIA I BANY - UPRAWNIENIA MODERATORÓW I ADMINISTRATORA
S1.1 Każdy użytkownik, który pomyślnie przeszedł proces rejestracji, będzie mieć aktywowane przez administratora konto. Od tego momentu ma prawo do czytania postów, a także do pisania swoich postów, prywatnych wiadomości do innych użytkowników i zakładania nowych tematów
S1.1.1 Aby forum było czytelne, każdy użytkownik, który zakłada temat, musi sformułować temat w taki sposób, aby na jego podstawie można było powiedzieć, o czym jest ów temat.
Tematy w stylu "Pomocy!", "Dziwna sprawa..." będą zamykane i kasowane przez moderatorów/administratora. Podobnie będzie się działo z tematami, które poruszają kwestie omówione już wcześniej w innych tematach. Dbajmy o estetykę i czytelność forum
S1.1.2zniesiony
S1.1.3 [Ortografia i formatowanie]
Dbaj o poprawność ortograficzną swoich postów. Jeżeli masz dysgrafię lub inną podobną przypadłość, nie rozpaczaj, zainstaluj Firefoxa, który będzie podkreślać wyrazy napisane z błędami.
Przeglądarkę Firefox zainstalujesz, ściągając program z tej strony:
[link widoczny dla zalogowanych]
Formatuj także swoje posty, tj. pamiętaj o robieniu akapitów, wydzielaj najważniejsze kwestie, spraw, żeby wątek był czytelny. Brak formatowania lub brak przestrzegania zasad ortografii oznacza ostrzeżenie
Przepis S1.1.3 obowiązuje wszystkie posty napisane od 27 października 2007
S1.2 Moderatorzy i administrator mają prawo do usuwania/edytowania postów, które:
- traktują o pornografii, [ban 30 dni]
- naruszają w sposób chamski dobre imię innych osób, w tym użytkowników forum, obrażają ich, [ban 14 dni]
- administrator lub moderatorzy mają prawo do dokonywania edycji (poprawy) błędów ortograficznych.
Podobnie dzieje się w przypadku używania zbyt wielu przekleństw i emoticon (uśmieszków), a także w przypadku zakładania nowych tematów w działach, które nie są dla nich przeznaczone (np. temat o wędkowaniu w dziale Field Report).
S1.3 Za każde zdarzenie opisane w II S1.2 moderatorzy lub administrator mają prawo ukarać użytkownika, który popełnił czyn(y) opisane w II S1.2, banem, ponadto wyraźnie zaznaczają, co było przyczyną przyznania ostrzeżenia (edycja postu i podanie winy)
S1.4 Trzy ostrzeżenia na koncie jednego użytkownika oznaczają dla niego ban na 60 dni
S1.4.1 zniesiony
S1.4.2 W przypadku postów w stylu "Dzieci Neo" administrator lub moderatorzy mają prawo wręczyć wilczy bilet lub przyznać bana na 14 dni za złamanie tego punktu Regulaminu
S1.5 zniesiony
S1.6 Administrator i moderatorzy mają prawo do zakładania nowych działów i poddziałów na forum i zmiany ich nazw i opisów. Pozostali użytkownicy mają prawo do zgłaszania zapotrzebowania na nowe działy i poddziały
S1.7 Nieaktywni użytkownicy forum, czyli tacy, którzy nie napiszą postu w ciągu miesiąca od rejestracji lub będą mało aktywni na forum (będą mało postować i bez sensu), będą usuwani z forum
S1.7.1 [zniesiony]
S1.7.2 Osoba wyrzucona z forum nie może być przyjęta na forum ponownie
S2 ZAKAZ KORZYSTANIA Z IMAGESHACK.US
Od 06.I.2o1o wprowadzam zakaz używania imageshack.us na forum. Ma to związek z przypadkami infekowania komputerów przez trojany i inne wirusy, w trakcie korzystania z tego hostingu.
Nieprzestrzeganie tego zakazu jest równoznaczne z banem na 60 dni
III POSZANOWANIE PRAW AUTORSKICH
S1. Każdy użytkownik, który zamieszcza materiały, teksty itp. bądź linki do nich, jest zobowiązany do podania ich autora i źródła. Przy brak takiej informacji będzie nagradzany ostrzeżeniem
IV AKCEPTACJA REGULAMINU, WAŻNOŚĆ REGULAMINU
S1 Wysłanie poprawnego zgłoszenia opisanego w I oznacza akceptację niniejszego regulaminu
S2 Regulamin obowiązuje od 19.04.2007 r. wraz ze zmianami zapisanymi później
S3 Ostatnia aktualizacja regulaminu: 06.I.2010 r.
Ostatnio zmieniony przez Beaver dnia Śro 1:44, 06 Sty 2010, w całości zmieniany 8 razy
|
|